Кошик
46 відгуків
Кошик

Умови доставки та оплати

Порядок відправлення замовлень

Якщо замовлення буде оформлено до 12:00 - його оброблять в той самий день. Якщо замовлення буде оформлено після 12:00 - його оброблять на наступний день.

 

 

Способи доставки

 

1. Доставка у відділення поштової служби "Нова Пошта" Здійснюється по всій території України.

  • Доставка до відділення поштової служби "Нова Пошта" Здійснюється на всій території України.
  • Вартість доставки становить 110 грн. 
  • Замовлення на суму від 5000 грн доставляєтся безкоштовно.

Відправка замовлень відбувається щоденно о 19:00.

Термін доставки замовлень сервісом "Нова Пошта" складає від 1 до 3 днів. Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки. Після відправки замовлення, ми надсилаємо номер накладної. Відстежити замовлення за накладною можливо на офіційному сайті служби "Нова Пошта" https://tracking.novaposhta.ua/#/uk у мобільному додатку "Нова Пошта".

 

2. Адресна доставка з використанням кур'єрської служби "Нова Пошта"

  • Доставка з використанням кур'єрської служби "Нова Пошта" Здійснюється по всій території України. Вартість кур'єрської доставки від відділення перевізника становить 300 грн.
  • У випадку замовлення на суму від 20000 грн кур'єрська доставка безкоштовно.

Відправка замовлень відбувається щоденно о 19:00.

Термін доставки замовлень визначається сервісом "Нова Пошта" складає від 1 до 3 днів. Покупець має право зробити ретельний огляд замовлення в момент його доставки. Після надсилання замовлення ми надсилаємо номер накладної. Відстежити замовлення за накладною можливо на офіційному сайті служби "Нова Пошта"

 

Порядок дій у випадку, коли посилка загубилася за провини поштової служби:

  • Зв'яжіться з контактним центром "Нової пошти" за телефоном 0-800-500-609 або електронною поштою info@novaposhta.ua. Вкажіть інформацію про вашу посилку, таку як: трекінг-номер, дату відправлення, місце відправлення та призначення, а також інші подробиці про посилку.
  • Запросіть розшук посилки. Вони можуть провести додаткові перевірки і спробувати знайти вашу посилку у своїй системі.
  • Відстежуйте оновлення про результати пересування вашої посилки через онлайн-інструмент відстеження "Нової пошти", що доступний на їхньому офіційному сайті - https://tracking.novaposhta.ua/#/uk
  • Якщо у вас виникнуть додаткові питання або проблеми, зверніться до служби підтримки клієнтів "Нової пошти" за номером телефону 0-800-500-609, або електронною поштою info@novaposhta.ua для отримання додаткової інформації та допомоги у вирішенні ситуації.

 

3. Доставка у відділення поштової служби "Delivery" Здійснюється по всій території України.

  • За наявності відділення перевізника у населеному пункті доставка безкоштовна. За відсутності відділення здійснюється доплата кур'єрської доставки від найближчого відділення перевізника. Вартість кур'єрської доставки складає 700 грн. 
  • Відправка замовлень відбувається щоденно о 18:00. Термін доставки замовлень сервісом "Delivery" складає від 2 до 5 днів. Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки. Після відправки замовлення, ми надсилаємо номер накладної. Відстежити замовлення за накладною можливо на офіційному сайті служби "Delivery" https://www.delivery-auto.com/uk-ua

Якщо у вас виникнуть додаткові питання або проблеми, зверніться до служби підтримки клієнтів "Delivery" за номером телефону 0-800-509-509 для отримання додаткової інформації.

 

4. Самовивіз

  • Самовивіз зі складу можна здійснити за адресою: м. Львів, вул. Героїв УПА, 73в — безкоштовно. Самовивіз здійснюється за умови попередньої погодження замовлення з нашим менеджером.

 

Способи оплати

 

Післяплата (Нова пошта)

  • Післяплатою товар оплачується покупцем при отриманні посилки. У випадку відмови від товару, покупець (одержувач товару) оплачує транспортні витрати служби "Нова Пошта", яка доставила покупцеві товар, у розмірі 110 грн. Якщо причиною відмови від товару є брак або невідповідність заявленим характеристикам на сайті, транспортні витрати в обидва кінці у повній мірі здійснює магазин(відправник).

 

Оплата за реквізитами

Оплата на розрахунковий рахунок (за реквізитами)

  • Оплата за реквізитами відбувається шляхом банківського переказу повної суми за замовлення на картку банку або за реквізитами на розрахунковий рахунок безпосередньо через банківський термінал, касу будь-якого відділення банку, або через інтернет-банкінг.

 

Р/р - № UA743052990000026004031006823

ФОП Касіян Роман Володимирович

МФО 305299

 

Оплата частинами у Monobank

  • Для здійснення оплати частинами від банку Monobank, необхідно дотримуватися наступних умов: 1) Сума покупки повинна бути від 500 грн. 2) Потрібно мати картку "Чорна"/"Platinum"/"Iron".

 

Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay

  • Здійснюючи розрахунок карткою Visa/Mastercard, Ви перераховуєте точну вартість вибраного вами товару. Ми не додаємо % за переведення в готівку коштів - завдяки цьому Ви заощаджуєте, не оплачуючи послуги післяплати! Оплата за товар здійснюється виключно у національній валюті - "гривня".

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner