Умови доставки та оплати
Якщо замовлення буде оформлено до 12:00 - його оброблять в той самий день. Якщо замовлення буде оформлено після 12:00 - його оброблять на наступний день.
Способи доставки
1. Доставка у відділення поштової служби "Нова Пошта" Здійснюється по всій території України.
- Доставка до відділення поштової служби "Нова Пошта" Здійснюється на всій території України.
- Вартість доставки становить 110 грн.
- Замовлення на суму від 5000 грн доставляєтся безкоштовно.
Відправка замовлень відбувається щоденно о 19:00.
Термін доставки замовлень сервісом "Нова Пошта" складає від 1 до 3 днів. Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки. Після відправки замовлення, ми надсилаємо номер накладної. Відстежити замовлення за накладною можливо на офіційному сайті служби "Нова Пошта" https://tracking.novaposhta.ua/#/uk у мобільному додатку "Нова Пошта".
- Доставка з використанням кур'єрської служби "Нова Пошта" Здійснюється по всій території України. Вартість кур'єрської доставки від відділення перевізника становить 300 грн.
- У випадку замовлення на суму від 20000 грн кур'єрська доставка безкоштовно.
Відправка замовлень відбувається щоденно о 19:00.
Термін доставки замовлень визначається сервісом "Нова Пошта" складає від 1 до 3 днів. Покупець має право зробити ретельний огляд замовлення в момент його доставки. Після надсилання замовлення ми надсилаємо номер накладної. Відстежити замовлення за накладною можливо на офіційному сайті служби "Нова Пошта"
Порядок дій у випадку, коли посилка загубилася за провини поштової служби:
- Зв'яжіться з контактним центром "Нової пошти" за телефоном 0-800-500-609 або електронною поштою info@novaposhta.ua. Вкажіть інформацію про вашу посилку, таку як: трекінг-номер, дату відправлення, місце відправлення та призначення, а також інші подробиці про посилку.
- Запросіть розшук посилки. Вони можуть провести додаткові перевірки і спробувати знайти вашу посилку у своїй системі.
- Відстежуйте оновлення про результати пересування вашої посилки через онлайн-інструмент відстеження "Нової пошти", що доступний на їхньому офіційному сайті - https://tracking.novaposhta.ua/#/uk
- Якщо у вас виникнуть додаткові питання або проблеми, зверніться до служби підтримки клієнтів "Нової пошти" за номером телефону 0-800-500-609, або електронною поштою info@novaposhta.ua для отримання додаткової інформації та допомоги у вирішенні ситуації.
3. Доставка у відділення поштової служби "Delivery" Здійснюється по всій території України.
- За наявності відділення перевізника у населеному пункті доставка безкоштовна. За відсутності відділення здійснюється доплата кур'єрської доставки від найближчого відділення перевізника. Вартість кур'єрської доставки складає 700 грн.
- Відправка замовлень відбувається щоденно о 18:00. Термін доставки замовлень сервісом "Delivery" складає від 2 до 5 днів. Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки. Після відправки замовлення, ми надсилаємо номер накладної. Відстежити замовлення за накладною можливо на офіційному сайті служби "Delivery" https://www.delivery-auto.com/uk-ua
Якщо у вас виникнуть додаткові питання або проблеми, зверніться до служби підтримки клієнтів "Delivery" за номером телефону 0-800-509-509 для отримання додаткової інформації.
4. Самовивіз
- Самовивіз зі складу можна здійснити за адресою: м. Львів, вул. Героїв УПА, 73в — безкоштовно. Самовивіз здійснюється за умови попередньої погодження замовлення з нашим менеджером.
- Післяплатою товар оплачується покупцем при отриманні посилки. У випадку відмови від товару, покупець (одержувач товару) оплачує транспортні витрати служби "Нова Пошта", яка доставила покупцеві товар, у розмірі 110 грн. Якщо причиною відмови від товару є брак або невідповідність заявленим характеристикам на сайті, транспортні витрати в обидва кінці у повній мірі здійснює магазин(відправник).
Оплата на розрахунковий рахунок (за реквізитами)
- Оплата за реквізитами відбувається шляхом банківського переказу повної суми за замовлення на картку банку або за реквізитами на розрахунковий рахунок безпосередньо через банківський термінал, касу будь-якого відділення банку, або через інтернет-банкінг.
Р/р - № UA743052990000026004031006823
ФОП Касіян Роман Володимирович
МФО 305299
Monobank
- Для здійснення оплати частинами від банку Monobank, необхідно дотримуватися наступних умов: 1) Сума покупки повинна бути від 500 грн. 2) Потрібно мати картку "Чорна"/"Platinum"/"Iron".
- Здійснюючи розрахунок карткою Visa/Mastercard, Ви перераховуєте точну вартість вибраного вами товару. Ми не додаємо % за переведення в готівку коштів - завдяки цьому Ви заощаджуєте, не оплачуючи послуги післяплати! Оплата за товар здійснюється виключно у національній валюті - "гривня".